söndag 24 oktober 2010

känner mig så nöjd

Jag har inbillat mig att jag inte tycker om hösten. Men i år, i och för sig känns det som om det varit höst längre än det var sommar, men vilken höst sedan! Det har regnat ovanligt lite och mest varit sol. Antingen varmt och skönt eller så kallt och klart. Faktum är att jag riktigt tyker om hösten med allt som mognat, är gott och vackert.
 
Dessutom har jag nu fått upp mina egendesignade Väggord och det blev verkligen bra! Rekommenderar av hela mitt hjärta www.vinylfabriken.nu, de är inte bara billigast, utan har också  massor av färger och fontar, de är snabba och väldigt trevliga att ha att göra med. Inget att förlora med andra ord!
ovanför min ateljédörr
"Smaklig måltid" på isländka ovanför min egen grafik

Badrumsdörren (texten fäster inte på våttapet)
Emaljen på dörren har jag gjort och ja, min
katt älskar att duscha o gör det helst varje dag
Detta fick jag på köpet när jag beställde alla
mina andra 9 väggord och det finns i sortimentet.




Inga kommentarer: