tisdag 19 juli 2011

"Trasor" som gör mig lycklig

Härom dagen gjorde jag två klänningsinköp, som jag gärna vill visa eftersom jag känner mig så nöjd med dem. Innan dess tror jag inte att jag köpt kläder sedan före jul. Till skillnad från många andra tycker jag att det mest är jobbigt att prova en massa...
På Indiska fann jag denna, som
Jade Jagger ritat. Nu är den visst
även på rea har jag hört...
urskön och med roliga
detaljer som tofsarna på
ryggknytet

Hos Mormor Hildur visade Kicki mig en klänning som jag annars bara skulle ha gått förbi. Jag hade nämligen så mycket rosa under min barndom att jag knappt ser den nu, men denna är mer puderrosa och med gula detaljer. Det visade sig att jag passar väldigt bra i den och dessutom är den så skön!
på Mormor Hildur hittade jag den här
"trasan" från Noa-noa till 50 % (eget montage)
Jag har också blivit lite av en trend-setter med dessa trasor; enligt ryktet provade syster Mia dem båda när hon var på stan igår ;-)

All rosa text är länkar vidare till det som nämns i texten!

Inga kommentarer: