tisdag 17 januari 2012

Bästa drycken

Sätt gärna igång youtube-klippet nedan innan du börjar läsa, som ett soundtrack till!

Bästa drycken anser jag nämligen ännu, trots förra vinterns vattenfadäs vara, just det, VATTEN:
För fastän det visat sig att man kan dricka för mycket vatten så är jag fortfarande storkonsument och kokar faktiskt ännu det vatten jag dricker till maten hemma. Jag vande mig med det och tycker faktiskt att det känns fräschare så. Detta eftersom de fortfarande inte hittat källan till föroreningen som orsakade smittan, även om vattnet numer renas med UV-ljus. Källan finns alltså fortfarande kvar, men främst så känns det mentalt bättre att inte dricka de liter jag bälger i mig till maten "rått". 
I Köpenhamn smakade jag dock på Somersby cider, som är mindre söt än den svenska och mer lik  sådan man blir serverad i t ex Storbritannien.
Jag har hört att i New York är det varm cider man dricker nu under vintern. Det låter gott!
så här känner jag
för att inte ha kommit
igång i grafiken igår...
Idag ska det dock bli fart!
Det blev ingen grafik alls igår. Tyvärr var jag förpassad till sängen med hjärnvärk iproppad värktabletter. Tack vare det kunde jag i a f gå på möte på kvällen och hoppas nu att orka och hinna jobba i grafiken idag istället!

Inga kommentarer: