tisdag 10 januari 2012

Hem ljuva hem



Min gård vid hemkomsten i snöfall och  -9°
Åh, så skönt att komma hem igen! Tre veckor i Skåne-land blev lite väl länge känner jag, fast vi tagit det lugnt samtidigt som vi gjort en hel del.  Både Köpenhamn med TivoliMalmöYstad och en hel del andra små turer blev det, men oftast blev det till Olof Viktors faktiskt...
Deras olika pajer går verkligen inte av för hackor
kan jag och hela familjen intyga., som testade fyra av dem
Jag måste dock ändå erkänna att jag sovit grymt mycket under dessa veckor. Vissa dygn var jag inte vaken längre än fyra timmar. Jag måste ha behövt den vilan och nu ska jag verkligen hugga tag i alla förberedelser inför min utställning. 
väl hemma var det  Greta som slocknade direkt när hon ätit
och rullat sig så mattan är full med ludna silkesstrån...
Grafikverkstan here I come!
tänk om man kunde göra som Greta , sträcka
ut sig en hel "Greter" och bara somna om...

All rosa text är länkar vidare till det som nämns i texten!

Inga kommentarer: