onsdag 18 januari 2012

Umgänges-substitut

Som jag nämnde senast härom dagen så har jag tyvärr inte den energi jag skulle önska att jag hade, så därför orkar jag t ex inte umgås med folk lika mycket som jag egentligen skulle vilja. Jag är ju en social människa, så därför är jag väldigt tacksam över t ex Facebook. Genom det kan jag "umgås" så mycket jag orkar när jag orkar det!
Så här tillbringas väldigt mycket av min tid,
även om jag inte längre har tillgång till denna säng
Vissa tycker också att det är konstigt att jag orkar med bloggandet, men jag ser på samma sätt på det. Som ett umgänges-substitut, där jag ofta skriver inlägg när jag orkar och tidsinställer dem. Det är därför det ibland kan dröja innan jag meddelar på Facebook att ett nytt inlägg kommit. Därför är jag väldigt tacksam för de kommentarer du skriver här på bloggen, så gör gärna det!
Igår blev det inga bra tryck, men däremot är screen-ramen beskiktad och belyst, så att du får en aning av hur trycket kommer att bli. Spännande va'?!

All rosa text är länkar vidare till det som nämns i texten!  

Inga kommentarer: