onsdag 22 augusti 2012

Kvinnligt ideal efterlyses!

Tänk om det ändå fanns sådana här tröjor med Linda Hamilton som Sarah Connor i Terminator 2 också. Jag får helt enkelt göra en själv!
Då skulle jag inte behöva gå omkring med ett manligt kroppsideal på bröstet... Fast han är ju speciell, Iggy, ändå, om än man. Poserna påminner i a f om varann, även om jag aldrig hållit i en AK47:a...
bild lånad från
ironingboardcollective.wordpress.com
Det var efter att ha sett Terminator 2 jag började träna på allvar på gym så man skulle faktiskt kunna säga att Sarah Connor räddat mitt liv. Jag vet inte hur många läkare som sagt till mig att jag inte skulle ha överlevt min olycka om jag inte varit så vältränad då, ca ett halvår efter att jag såg Terminator 2.
innan faststrykningen av Sarah Connor
på en välanvänd svart T-shirt
Någon föreslog att jag ju kan göra en egen T-shirt och jag fattar bara inte att jag inte tänkt på det innan! Nu visade sig tyvärr att mitt transferpapper vara för gammalt och det funkar inte så bra på en svart T-shirt, men nu har jag i a f en T-shirt, om än sliten med Sarah Connor. Ska ta ut en bättre bild från filmen, köpa nytt transferpapper och trycka på en ljusare T-shirt senare; allt för motivationen

All rosa text är länkar vidare till det som nämns i texten!

Inga kommentarer: