måndag 24 september 2012

Helg i sömnens tecken

så här fantastisk var skymningen i lördags
Den här helgen har verkligen gått i sömnens tecken för mig. Jag har sovit dag som natt och däremellan fått njuta av uppassning med bl a god mat och kattvakt av familjen.
Rödbetscarpaccio blev det en dag
Jag blir så bortskämd och har det så bra. Maja lagar kalasmat till varje mål, som ibland serveras med bubbelrosé.
Far lockade mig dit med kvalitetschokladen nedan och den utökades med  Majas chokladmousse. Recepten hittar du i länkarna.
Det är så skönt att bara kunna lämna över allt ibland och bara låta hjärnan få den vila de behöver. Jag är så tacksam för all hjälp jag får!
Jag jobbade hela förra veckan med videoinstallationen till jubileumsutställningen K75 och ska fortsätta denna tills jag blir helt nöjd och klar.

Inga kommentarer: