torsdag 27 september 2012

Intensivt


Är för tillfället inne i en extremt intensiv period, så kan inte lova att det verkligen kommer att bli två eller ens några inlägg om dagen närmaste veckorna. Dels håller jag på att redigera Förväntan, till jubileumsutställningen K75, som jag hoppas blir klar idag.
snygg logga, inte sant? Det är Annika Nordin på Periferi Film
o. Form
, som också är med i  utställningen, som gjort den!
Sedan hoppas jag bli klar med mesta möjliga i  grafiken nästa vecka så att jag (för en gångs skull) slipper sista-minuten-stressen. Till saken hör också att det för tillfället är ett enormt tryck just på grafikverkstan eftersom så många som möjligt vill vara med i utställningen. Då är det bra att inte jag också står där och sinkar andra som vill jobba. Dessutom är det en del annat som kräver min uppmärksamhet så vill vara ärlig med att bloggen inte riktigt ligger överst på min prioriteringslista just nu.

Inga kommentarer: