lördag 3 november 2012

Förväntansfull tjuvtitt

Nu, med bara en vecka kvar till vernissage, publicerar jag en tjuvtitt på vad jag kommer att visa på Jubileumsutställningen K75. Vernissagen kommer att ske lördag 10 november kl 12- 17. Alltså om en enda vecka. Gissa om jag längtar... 

Klicka gärna på bilden så öppnas en större
bild så att du kan läsa det som står

Utställningen pågår 10 nov - 2 dec 2012 och har öppet ti - sö 12 - 17 + kvällsöppet på torsdagar 17 - 20. Det kommer även att pågår föreläsningar och andra aktiviteter under utställningstiden. Se gärna programmet här!  

Min videoinstallation Förväntan kommer även att innehålla en interaktiv del, där du som publik kan och ombeds delta för att göra dig delaktig i min och alla andra besökares Förväntan. På så sätt kommer utställningen att utvecklas under utställningens gång och bli mer och mer spännande. Både för mig och för er i publiken som deltar, liksom för de som bara väljer att titta.  

Välkomna till utställningen fr o m lördag 10 november kl 12!

Inga kommentarer: