fredag 28 december 2012

Att sko mig på mig själv

Garbo och jag föredrar lågskor i herrmodell
Jag hade faktiskt helt tänkt strunta i mellandagsrean i år eftersom jag tror att den bara är till för dem som råd haver. Själv har jag redan allt jag vill ha utom just råd, tänkte jag, men så fick jag syn på hur trasiga skorna jag tagit med är.
Därför for vi till Komstad skor i Gärsnäs, som alltid har kvalitetsskor till bra priser, på väg tillbaka från Tomelilla konsthall. Tänk där hittade jag två par snygga och bekväma skor från Rieker och Vagabond till halva priset. Fantastiskt! Fynd gör man ju främst när man verkligen behöver nåt och inte. som de flesta verkar tro, för att man hittat nåt till bra pris. Ofta blir det ju då ändå bara liggande, vilket gör det väldigt dyrt istället.

All rosa text är länkar vidare till det som nämns i texten!

Inga kommentarer: