måndag 10 december 2012

Garbo-auktionen

Idag är det den Stora Malin-dagen, som hela Sverige firar med flagghissning och ett stort kalas.Redan i förra veckan blev jag faktiskt gratulerad i förskott av vaktmästaren på gården bredvid. Han har koll han!

Som jag skrev i september så pågår nu visningen inför en auktion med tillhörigheterna från Greta Garbos lägenhet. Auktionen kommer att ske 14 december, alltså på fredag. Själva katalogen till auktionen kan man redan köpa från Juliens's Auctions för $100. Jag vet en som köpt den, så förhoppningsvis så kommer jag i a f att få bläddra i den nån gång.
Jag har istället bränt in den som en pdf-fil på en cd för jag har inga $100. Om man vill kan man bläddra i den gratis på webben eller följa mitt exempel och spara den som som en pdf härGarbo levde till 15 april 1990, men först nu kommer alltså hemmes bohag att spridas över världen.

All rosa text är länkar vidare till det som nämns i texten!

Inga kommentarer: