lördag 4 januari 2014

Förändringar 2014 förbättringar

"Dags att förbättra"
Alla förändringar under det kommande året ska vara förbättringar, inte tu tal om saken!
"tiden för ditt liv / ditt livs bästa tid"
tvetydigt nog kan texten på bilden översättas så olika
Under julhelgen har jag inte bara umgåtts och njutit av mat, choklad, sällskap och nya miljöer, utan också läst en hel del. Under lång tid har jag haft så svårt att kunna läsa böcker eftersom jag tvingats läsa om långa stycken om och om igen för att verkligen minnas vad jag läst.
Lite choklad förbättrar en hel del
Tidningsartiklar har jag haft mindre problem att läsa, tack och lov. Nu har jag äntligen kunnat läsa en hel del böcker och genom det fått nya insikter och lärt mig en hel del.
Bl a har jag äntligen läst Janesh Vaidyas
Ayurveda för ditt sinne, som jag köpte
redan 2011. Jag återkommer till den
för nu har mor lånat den! 
Dags att ta tillvara det och förbättra det jag har möjlighet att göra alltså!

Inga kommentarer: