söndag 13 april 2014

Premiär

kö nästan ut på gatan...
I fredags var det äntligen tidig premiär på Wedemarks. För vad, kanske du undrar så då ska jag avslöja att det var premiär för deras egenhändigt tillverkade, himmelskt goda italienska glass, som jag i det närmaste utvecklat ett beroende av.
Maja och jag premiärtestade kokos och mint, som båda är
grymt goda, men det är så mycket att vi delade en portion.
Italiensk glass görs utan ägg och med mjölk istället för grädde så ett det blir mindre luft i den, så kanske är det därför den är så fantastiskt god? Som du ser nedan finns massor med underbart goda smaker att välja bland, så man kan njuta av en ny upplevelse nästan varje gång man äter den.
Det är tur att jag gillar Wedemarks på Facebook, annars kunde jag helt ha missat denna stora händelse med glasspremiären och hur skulle det ha gått? 

Inga kommentarer: