fredag 2 maj 2014

KulTur Öppna ateljéer 2014

I helgen är det dags för årets KulTur 2014. 3 - 4 maj  håller konstnärer, slöjdare och hantverkare i Jämtland och Härjedalen Öppna ateljéer kl 11 - 16.
Klicka så kan du se vilka konstnärer som håller öppet och vart!
Själv kommer jag att ha Lycko-ateljén i källaren på Södra Torlandsgatan 23 C öppen enbart lördagen 3 maj (eftersom jag gärna vill besöka de andra med). Det kommer att vara väl skyltat.
Så här stora fönster är det inte till Lycko-ateljén
I år planerar jag inget annat än att arbeta i ateljén och det blir sista gången du har chansen att komma och hälsa på mig, så du är varmt välkommen imorgon lördag! Passa också på att åka runt och besöka alla andra öppna verkstäder och ateljéer i Jämtlands län. Det tänker jag själv göra under söndagen.
Läs mer om KulTur i ÖP!

Inga kommentarer: