lördag 30 maj 2015

Överraskande fikaupplevelse

Bild av Thuleslund möbler & interiör lånad från visitskane.com
För en dryg vecka sedan när jag blev hämtad på Orup blev vi så oerhört fikasugna när vi var ungefär halvvägs, så när vi fick se en skylt med fika-märke blev vi väldigt glada och svängde av vägen,
När vi så kom fram till en möbelbutik kände vi oss skeptiska, men jag gick in och frågade om vi kunde fika och det visade sig att längst inne i Thuleslund möbler & interiör mötte vi denna fikadisk:
"I vårt café finns det alltid något för den hungrige och
för den som bara är sugen, alltid minst sju sorters
kakor",presenterar de i o fs sig på 
visitskane.com.
Inget dåligt utbud och nybakat och med riktigt mysig kafédel visade det sig finnas där, så därför vill jag vekligen tipsa om Thuleslund möbler & interiörTydligen annonserar de en hel del och presenterar bl a vädret i TV4, men för oss kom deras fantastiska fika som en total överrakning.
Visst har de även fantastiska möbler och jag köpte den fina Shiva-figuren ovan, men nu är jag ju framför allt ett fika-freak. Visst passar Shiva bra i det sydligaste hörnet av Gretero-lotten?

Inga kommentarer: