fredag 25 mars 2016

Första Konstrundedagen

Tack alla fina som besökt mig på Kiviks Musteri för Konstrundan idag!
Det har varit fantastiskt med alla möten, frågor, önskningar och glada tillrop.
Många av er har sått en önskan med ett solrosfrö så att jag nu har massor att välja på för det jag ska teckna imorgon. 
Tack snälla för allt ni delat med er av! Som jag nämnde kan jag inte lova att era önskningar slår in, men däremot närmast garantera att solrosorna slår ut!
Jag har t o m sålt två stora oljemålningar idag; I Full Prakt (ovan) som hänger på samlingsutställningen på Tjörnedala konsthall och Dahlia (nedan). Underbart glädjande!
Tyvärr fick jag reda på något klart mindre uppmuntrande på eftermiddagen. Kiviks Musteri stänger redan kl 17 så eftersom jag inte har några egna nycklar måste även jag göra det. 
Bjuder idag på äkta Herrgårdscider och snittar med
 chutneybakad laxfile och äppelchutney på rostat äppelbröd!
Bakom allt den vackra blombuketten jag fick av familjen 

Verkligen tråkigt men jag har verkligen försökt lösa det på alla tänkbara sätt utan att lyckas. Jag kan alltså bara ha öppet kl 10-17 lör-, sön- och helgdagar och hoppas verkligen att det kommer att funka för alla!!!

Inga kommentarer: