onsdag 23 mars 2016

Imorgon är det dags!

Då så; imorgon kl 11,30 drar jag igång Konstrundan 2016 mellan kl 11,30 och 17!
Jag har vinnarnumret 75 och kommer att befinna mig på Kiviks Musteri.
Paus med Da Vinci passar bra för en konstnär
bland Kiviks äpplen!

Eftersom min interaktiva installation Så Önskat innebär att jag kommer att välja ut en av besökarnas önskningar, som de sått med ett solrsofrö, varje dag och teckna av så kommer jag också att jobba vid staffliet i ett hörn av salen.
Bredvid mitt staffli kommer såbaljan att stå invid eller precis utanför glasdörrarna om vädret blir vackert. Utöver att teckna kommer jag även att måla några små dukar i akryl, som också kommer att hängas på väggarna 
Jag kommer att skylta med tre skyltar som den på översta bilden och precis utanför Kiviks Musteri kommer min vindboll att vägleda er rätt.
Utöver installationen visas måleri, emaljer, grafik, jag kommer även att visa några av mina konstvideon på en liten TV och som synes hänger en klänning från taket. Den är inte alls i läder, utan i plåt och ihopsydd med ståltråd, så det är inget mysplagg direkt.
Tjörnedala kosthall visas min målning rakt fram i bild.
Vet inte riktigt om det direkt brukar vara som i Zelda på mitt gym men i
förmiddags fick jag i a f sätta upp en flier där och har lyckats locka flera
hunkar och fitnessbrudar att lova komma och besöka mig under Konstrundan

Imorgon skärtorsdagen är det öppet kl 11.30 - 17 och så alla helgdagar 10 - 18 medan vardagarna nog blir lugnare mellan kl 13 -17.
Varmt välkomna!

Inga kommentarer: